নৈনগদবা য়েতন-ৱারোল
ভারতকী লৈঙাক্নোন
  


নিউ
ভারতকী শক্তিগী থোংজংসু
ভারতকী ঈশিংগী থোংজংসি

  লোল
  English
  हिन्दी
  বাংলা
  മലയാളം
  অসমীয়া
  ಕನ್ನಡ
  ارد و
  தமிழ்
  नेपाली
  ଓଡ଼ିଆ
  ગુજરાતી
পান্দম থম্লিবা হিরমশিং | অৱাংবা থাক্কী মহৈ-মশিং

অৱাংবা থাক্কী মহৈ-মশিং

ভারত্তা অৱাংবা থাক্কী মহৈ-মশিংনা খঙহল্লিবসি স্কুল (ক্লাস ১২)গী মথক্কী ওইবা মহৈ-মশিংবুনী৷ অৱাংবা থাক্কী মহৈ-মশিংগী চাওরাকপা লোন্দাদা ‘অচৌবা পান্দম’ হায়বসিনা অসুপ্পা চনশিনবগী মচাংদু ২০% দা হেঙ্গতহনবনী৷ মসিনা চহি খরগী মনুংদা অৱাংবা থাক্কী মহৈ-মশিংবু শরুক অনি হেঙ্গতহল্লিবা সের-ফালা অদুদগী হেন্না ৱাঙ্খতহল্লগনি৷ মতুং তারকপদা, লৈরিবা মহৈ-মশিংবু লৌশিংগী ওইবা খুন্নায়গী চংগদবা অমসুং খুদোংচাবশিংগা মরী চীংশিন্দুনা, অসিগুম্বা পথাপসি মগুন হন্থহন্দনা পাক-শন্না শন্দোকপা মথৌ তায়৷ অৱাংবা থাক্কী মহৈ-মশিংবু খুন্নায়গী কাংলুপ খুদিংদা পীহন্নঙায়গী মথৌ তাবদু পাকশন্না খঙনবা অমসু লৈরিবনি৷

জাতিগী লৌশিংগী হক শিন্নরবা লুপকী খন্ন-নৈনগদবা য়েতন-ৱারোল খরদুদি:
  • অৱাংবা থাক্কী মহৈ-মশিংগী চাং অমসুং মগুনগী ওইবা পথাপকী য়েতন-ৱারোলশিংবু মশক তাকপা
  • অৱাংবা থাক্কী মহৈ-মশিংদা শেল-থুম থাদবা
  • তাইবং মহৈকোলশিংগী লোয়শংগী য়ুমশা-কৈশারোল
  • লৈঙাক-সাশন অমসুং পরা-পরেংগী মতাংদা য়াওগদবা হিরমশিং
  • চাংয়েংশিং অমসুং পরা-পরেংগী মতাংদা য়াওগদবা হিরমশিং
  • মহৈকোলগী তম্বিরোয় (ফেক্যুলটি) অমসুং থি-হুম্বা থবক
  • চতন-পথাপ লাকশিন্নবগী উচল

In his address to launch the NKC’s Report to the Nation on January 12th, the Prime Minister remarked, “The Commission’s reports have many useful ideas for reforming higher education. These are all ideas that merit serious discussion. I would urge the Commission to take these ideas across the country and build consensus.”

In pursuance of this directive from the Prime Minister, NKC has sent out the report to a wide range of stakeholders including the central government, state governments, vice chancellors and university representatives, colleges and their principals, NGOs and think-tanks. Further several national, regional and local seminars are also being planned to disseminate and discuss the recommendations. For some of the feedback on the higher education report, see ‘Continuing Dialogue’.